- TELECOMMERCE BLOG -

  • Topsport

    Onze branche is voortdurend in beweging en dat is goed om te zien. Bij veel organisaties is er aandacht voor professionalisering en innovatie. We zijn bezig om klanten te verleiden naar online, hebben een...

    17-12-2014 | ReageerLees verder >>
  • De nar

    De klant is koning. Van bedrijven die dit aloude adagium in de praktijk brengen weet je dat het met de dienstverlening over het algemeen wel goed zit. Critici zeggen dat het te ver gaat om de klant als koning...

    11-12-2014 | 1 reactieLees verder >>
  • Gelukkig

    ‘Blije medewerkers, blije klanten’ en ‘Gelukkige medewerkers maken een bedrijf succesvol’. Wat leren deze tegelwijsheden ons? Als we maar goed genoeg zijn voor onze eigen medewerkers, komt het vanzelf goed,...

    8-12-2014 | ReageerLees verder >>
  • Basis op orde

    De maanden oktober en november staan traditioneel bol van de klantbelevingsevents, branchemeetings, georganiseerde sitevisits en de door grote leveranciers georganiseerde relatiedagen. Keuzestress, waar ga je...

    3-12-2014 | ReageerLees verder >>
  • Pas op voor de poortwachter

    Laatst gehoord. Telefonisch verkoper: “Mag ik van u degene die verantwoordelijk is voor financiën?” Poortwachter: “Waar gaat het over als ik vragen mag?” Telefonisch verkoper: “Het gaat over een unieke...

    1-12-2014 | 2 reactiesLees verder >>

Ook blogger van Telecommerce worden?

Heb jij verstand van de Contactcenter branche en wil jij je verhaal kwijt? Jij wilt de tijd nemen om een goed blog te schrijven, waar lezers over kunnen discussieren?
Stuur dan een e-mail naar redactie@telecommerce.nl