mediapack 2014TELECOMMERCE: 100% KLANTCONTACT - Adverteren
U als adverteerder krijgt met Telecommerce optimaal bereik onder managers die zich specifiek toeleggen op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen bezorgen, via een compleet media aanbod. U kunt Telecommerce Magazine, de email nieuwsbrief, de website telecommerce.nl, events en de beurs Multichannel inzetten in uw media mix.

De unieke combinatie van fysieke, digitale en print media is de basis voor het sterke Telecommerce-merk, de betrokkenheid van de markt en het duidelijke informatie- en netwerkplatform van Telecommerce. Daarom is het voor u dé ultieme plaats om uw doelgroep te bereiken: directeuren, marketing-, sales-, customer service-, contact center-, ICT- en databasemanagers betrokken bij beleid en beslissingen in onder meer CRM en Contact Centers, in (middel) grote bedrijven, in alle verticale markten.

Kortom: Telecommerce geeft u als adverteerder, standhouder en/of sponsor het optimale rendement op uw mediabudget, dankzij het grote, doelgerichte en hoogwaardige bereik.

Download het mediapack 2014 (.pdf) met alle tarieven.