- TELECOMMERCE MAGAZINE -

Telecommerce 10 - 2014

 

Een blik in de toekomst werpen is altijd een gewaagde exercitie, maar Merijn te Booij (vice president Product Strategy bij Genesys) is niet iemand die hiervoor wegloopt. Op verzoek van Telecommerce keek hij vorig jaar al eens in zijn glazen bol, om datzelfde kunstje nu gewoon te herhalen. Wederom met boeiende inzichten! Zo gaan we bijvoorbeeld afstappen van IVR en zaken als AHT en servicelevels. In plaats daarvan moeten klantcontactprofessionals zich meer richten op predictive modelling. Andere visionairs die in deze uitgave aan bod komen, zijn onder meer (fans van) Ricardo Semler, wfm-experts, Marc-Derek Schönberger van BSG en Ron Apontoweil van Tele’Train Verint.

 

covergroot_tc10_2014

inhoudtc10_2014

 
Minority report - Stipt ingrijpen in de individuele klantreis

    Abonneren Als verantwoordelijke voor de klantcontact heeft een u lastige functie. U moet klanten, leads en prospects verleiden of tevreden houden, liefst gedifferentieerd en tegen minimale kosten. Complexe ICT-systemen helpen u daarbij. Daarnaast geeft u leiding aan een groep mensen die behoefte heeft aan coaching en ondersteuning. U stelt hoge eisen aan uzelf én de mensen waarmee u werkt.

    Telecommerce Magazine helpt u daarbij, met een maandelijkse dosis informatie en inspiratie. Met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden. Zo blijft u op de hoogte, vindt u direct wat u zoekt en krijgt u ondersteuning voor uw ideeën en plannen.
    Abonneer nu >>>

    magazine archief