- TELECOMMERCE MAGAZINE -

Telecommerce 07/08 - 2014

 

Een bikinibabe op de cover, verleidelijke stemmen, vluchtige vakantiecontacten…voor je ligt (wederom) een heet nummer inderdaad! In deze uitgave belichten we onder andere wat het effect is van stemmen en accenten. Twee tipjes van de sluier: a) een mannenstem is effectiever dan het zoetgevooisde geluid dat vrouwen produceren en b) neem vooral agents aan die kunnen variëren met hun stem. Sla bovenal niet door in het uitsluiten van een regionaal accent. Uit recent Nederlands onderzoek is namelijk gebleken dat een accent geen negatief op de klant heeft. Net zo min een positief effect, maar dat terzijde. Voor de oplettende lezer die zo 1,2,3 geen dame in strandoutfit op de cover van deze Telecommerce Magazine aantreft: welkom in de Buyer’s Guide alias ‘Het jaaroverzicht voor de customer service professional’. Lees hieronder verder.

 

cover78_2014groot

inhoudsopgave_tc78-2014

 
Over stemmen die verleiden

    Abonneren Als verantwoordelijke voor de klantcontact heeft een u lastige functie. U moet klanten, leads en prospects verleiden of tevreden houden, liefst gedifferentieerd en tegen minimale kosten. Complexe ICT-systemen helpen u daarbij. Daarnaast geeft u leiding aan een groep mensen die behoefte heeft aan coaching en ondersteuning. U stelt hoge eisen aan uzelf én de mensen waarmee u werkt.

    Telecommerce Magazine helpt u daarbij, met een maandelijkse dosis informatie en inspiratie. Met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden. Zo blijft u op de hoogte, vindt u direct wat u zoekt en krijgt u ondersteuning voor uw ideeën en plannen.
    Abonneer nu >>>

    magazine archief