- TELECOMMERCE MAGAZINE -

Telecommerce 04 - 2014

 

Multichannel, multichannel, multichannel. Als je na het lezen van deze uitgave van Telecommerce Magazine nog niet van de hoed en de rand weet wat betreft dit thema, dan weten wij het ook niet meer. Zo geeft Ed Peelen het recept voor een goede inrichting van multichannelmanagement, bieden enkele sprekers van Multichannel Conference 2014 een kijkje in hun multichannelkeukens, vertelt schoenenretailer Omoda wat je met het kanaal videochat kunt realiseren en doet Femke Kothuis, die haar sabbatical inmiddels in het vizier heet, ook nog een duit in het zakje. Kortom, neem snel deze multichannelvitamines tot je!

 

cover_tc42014_groot

inhoud_tc42014

 
Aan tafel! Verplichte ingrediënten voor multichannelmanagement

    Abonneren Als verantwoordelijke voor de klantcontact heeft een u lastige functie. U moet klanten, leads en prospects verleiden of tevreden houden, liefst gedifferentieerd en tegen minimale kosten. Complexe ICT-systemen helpen u daarbij. Daarnaast geeft u leiding aan een groep mensen die behoefte heeft aan coaching en ondersteuning. U stelt hoge eisen aan uzelf én de mensen waarmee u werkt.

    Telecommerce Magazine helpt u daarbij, met een maandelijkse dosis informatie en inspiratie. Met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden. Zo blijft u op de hoogte, vindt u direct wat u zoekt en krijgt u ondersteuning voor uw ideeën en plannen.
    Abonneer nu >>>

    magazine archief