- TELECOMMERCE MAGAZINE -

Telecommerce 11/12 - 2014

 

Het laatste nummer van dit jaar, dus tijd om de balans op te maken: wat bracht customer service in 2014? Op verzoek vatten vakspecialisten Eric de Haan, Paul Moers, Steven Van Belleghem, Wil Wurtz, Ko de Ruyter, Sjors van Leeuwen, Jean-Pierre Thomassen, Rijn  Vogelaar en Guido Thys het jaar voor je samen. Een andere traditie in deze uitgave is de plaatsing van het grote overzicht der facilitaire contactcenters. Heeft Webhelp z’n nummer 1-positie vast kunnen houden de afgelopen twaalf maanden? Blader gauw door naar pagina 44 (of kijk op de website…) en je bent weer geheel op de hoogte. In deze laatste Telecommerce tref je verder een interview aan met Carolien de Oliveira Marreiros van Ocaro en vertelt contactcentermanager Mireille Bakker hoe Thomas Cook verandert in een digitale reisspecialist. Lees ze en prettige dagen!

 

covergroot_tc1112_2014

inhoud_tc1112_2014

 
Customer service in 2014 staat voor mij gelijk aan...

    Abonneren Als verantwoordelijke voor de klantcontact heeft een u lastige functie. U moet klanten, leads en prospects verleiden of tevreden houden, liefst gedifferentieerd en tegen minimale kosten. Complexe ICT-systemen helpen u daarbij. Daarnaast geeft u leiding aan een groep mensen die behoefte heeft aan coaching en ondersteuning. U stelt hoge eisen aan uzelf én de mensen waarmee u werkt.

    Telecommerce Magazine helpt u daarbij, met een maandelijkse dosis informatie en inspiratie. Met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden. Zo blijft u op de hoogte, vindt u direct wat u zoekt en krijgt u ondersteuning voor uw ideeën en plannen.
    Abonneer nu >>>

    magazine archief