- TELECOMMERCE MAGAZINE -

Telecommerce 06 - 2014

 

Customer service management in België. Hoe hebben ‘ze’ daar de zaken geregeld? Welke strategieën hanteren onze Zuiderburen? En waarom excelleren Telenet, Luminus en BNP Paribas in het bedienen van hun klanten? Wat is er zo bijzonder aan hun aanpak? De antwoorden hierop (en meer) lees je terug in deze België-special. Nieuw in deze uitgave van Telecommerce Magazine is verder de column van Frank Rademakers. Naast zijn werkzaamheden bij PGGM zal de Customer Contact Manager van het Jaar 2014 de komende tijd iedere maand zijn ervaringen met ons delen. Daarnaast hebben we voor het eerst een app aan een uitgebreide check onderworpen, met de Mobiel Bankieren-applicatie van ABN Amro als debutant. Op bladzijde 32-33 lees je waarom het niet altijd beter is om álle functionaliteiten in een app te proppen. Klik op de links voor een digitaal voorproefje.

 

covertc6groot

inhoudsopgave_tc6

 
Belgische klantcontactindustrie moet volwassen worden

    Abonneren Als verantwoordelijke voor de klantcontact heeft een u lastige functie. U moet klanten, leads en prospects verleiden of tevreden houden, liefst gedifferentieerd en tegen minimale kosten. Complexe ICT-systemen helpen u daarbij. Daarnaast geeft u leiding aan een groep mensen die behoefte heeft aan coaching en ondersteuning. U stelt hoge eisen aan uzelf én de mensen waarmee u werkt.

    Telecommerce Magazine helpt u daarbij, met een maandelijkse dosis informatie en inspiratie. Met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden. Zo blijft u op de hoogte, vindt u direct wat u zoekt en krijgt u ondersteuning voor uw ideeën en plannen.
    Abonneer nu >>>

    magazine archief