- TELECOMMERCE MAGAZINE -

Telecommerce 03 - 2014

 

‘Daar komen de Fransen’. In de praktijk is de situatie een stuk minder dreigend dan het klinkt. SNT heeft namelijk veel vertrouwen in de overname door Webhelp Group en de voordelen die daarmee gepaard gaan, zo laat de klantcontactspecialist merken in dit interview met Telecommerce. Het voornaamste streven van de keten? Verdere internationalisatie.
Bij Sanoma waren het de laatste tijd om hele andere redenen dan een overname roerige tijden. Het mediabedrijf bevindt zich middenin een reorganisatie, maar op de afdeling Customer Services kunnen ze zich er niet druk om maken. Waardecreatie en klantbehoud zijn meer essentiële thema’s momenteel.
In deze uitgave lees je verder hoe ziekenhuizen het klantcontact hebben ingericht, welke NCCA-cases de aandacht trokken van het langst zittende jurylid Ko de Ruyter, wat de ambities zijn van Supervisor van het Jaar Martijn Tigchelaar en is er aandacht voor de Contactcentermanager van het Jaar-verkiezing.

 

cover_tc32014groot

 

inhoudsopgave_tc32014

 

 

Webhelp Group - Daar komen de Fransen

    Abonneren Als verantwoordelijke voor de klantcontact heeft een u lastige functie. U moet klanten, leads en prospects verleiden of tevreden houden, liefst gedifferentieerd en tegen minimale kosten. Complexe ICT-systemen helpen u daarbij. Daarnaast geeft u leiding aan een groep mensen die behoefte heeft aan coaching en ondersteuning. U stelt hoge eisen aan uzelf én de mensen waarmee u werkt.

    Telecommerce Magazine helpt u daarbij, met een maandelijkse dosis informatie en inspiratie. Met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden. Zo blijft u op de hoogte, vindt u direct wat u zoekt en krijgt u ondersteuning voor uw ideeën en plannen.
    Abonneer nu >>>

    magazine archief