- TELECOMMERCE MAGAZINE -

Telecommerce 09 - 2014

 

‘Op de klantenservice is het aantal medewerkers verdubbeld.’ De aansprekende toename slaat op de situatie bij Fairphone, een Amsterdams telecombedrijf dat in 1,5 jaar tijd explosief is gegroeid. De organisatie gooit hoge ogen met haar ‘eerlijke’ telefoon, maar haar agents krijgen dit aspect tegelijkertijd als een boemerang teruggeworpen: klanten verwachten dat Fairphone in alle opzichten ‘goed’ doet. Van een compleet andere orde, is de Smart Start Kennisbank van The Knowledgebase Company. De Oracle-partner wil dat meer bedrijven First Time Right realiseren in het klantcontact, iets waar de kennismanagementspecialist uiteraard iets moois voor heeft bedacht. Eerste gebruiker van deze SaaS-oplossing: NS. Houdt het hierbij op? Integendeel! We vlogen naar Barcelona voor het Sitecore Symposium, belden met Hans Poortvliet over hostmanship, enzovoorts….

 

covertc9_2014groot

inhoudtc9_2014

 
Wikken en wegen met faire service

    Abonneren Als verantwoordelijke voor de klantcontact heeft een u lastige functie. U moet klanten, leads en prospects verleiden of tevreden houden, liefst gedifferentieerd en tegen minimale kosten. Complexe ICT-systemen helpen u daarbij. Daarnaast geeft u leiding aan een groep mensen die behoefte heeft aan coaching en ondersteuning. U stelt hoge eisen aan uzelf én de mensen waarmee u werkt.

    Telecommerce Magazine helpt u daarbij, met een maandelijkse dosis informatie en inspiratie. Met spraakmakende interviews, praktische cases, nieuws uit de markt en exclusief onderzoek. Duidelijk, praktisch, afwisselend en zonder veel omhaal van woorden. Zo blijft u op de hoogte, vindt u direct wat u zoekt en krijgt u ondersteuning voor uw ideeën en plannen.
    Abonneer nu >>>

    magazine archief