- TELECOMMERCE NIEUWS -

Online multimedia contactcenter beklijft

ccoDe belangstelling voor het online multimedia contactcenter groeit. Waaraan heeft het die gestegen interesse te danken?

KPN Newtel Essence organiseerde vorige week het seminar Wat kan Contact Center Online (CCO) voor uw organisatie betekenen? Bezoekers van het evenement hadden elk hun redenen om het te bezoeken. De diversiteit van de bezoekers bevestigt dat volgens Piet Balk. De senior productmanager CCO van Newtel Essence ving op het seminar verschillende redenen op. ‘Het is interessant voor bedrijven die vanaf meerdere locaties hun klantcontact onderhouden. Contactcenters die nu nog een beperkt aantal diensten aanbieden kunnen verder professionaliseren. Dienstverleners bezochten het seminar eveneens omdat ze klussen samen met hun opdrachtgever kunnen draaien. En we zien dat zowel grote als kleine contactcenters interesse tonen.’

Geringe investering
Het gemak waarmee contactcenters thuiswerkers kunnen aansluiten, spreekt in het voordeel van een online contactcenter. Toch zijn het volgens Balk voorlopig vooral de geringe investeringskosten die aanspreken. ‘Zonder iets te kopen beschik je over het modernste multimedia contactcenter. We merken dan ook een toenemende belangstelling vanuit de markt. Het seminar gaf twee bezoekende klanten net dat duwtje in de rug om “ja” te zeggen. Bij andere bezoekers lopen vervolggesprekken.’

25-09-2008 om 16:04 uur | Geen reacties
reacties
  • Er zijn nog geen berichten geplaatst.
reageren
Naam:
E-mailadres:
Reactie:
Verificatie:
I.v.m. automatische plaatsingen, vragen wij u om bovenstaande verificatiecode in te vullen