- TELECOMMERCE NIEUWS -

Customer journey is thema van CCMJ-verkiezing

stoomschipderotterdamDe Contact Center Management Association maakt op dinsdag 5 juni bekend wie de Contactcentermanager van het Jaar 2012 is. Aanhakend op het thema ‘customer journey’ heeft het feestelijke evenement plaats op het Stoomschip De Rotterdam.

Voorafgaand aan de bekendmaking van de winnaar op het bewuste cruiseschip, ziet het traject er als volgt uit: na het bestuderen van alle inzendingen selecteert de jury maximaal tien genomineerden. Aan de hand van concrete vragenlijsten en bedrijfsbezoeken wordt de kandidaten vervolgens het vuur aan de schenen gelegd. De jury bepaalt uiteindelijk wie de beste papieren in handen heeft.

Contactcentermanagers kunnen zich momenteel nog steeds inschrijven voor de verkiezing. Dat kan via de website van de CCMA. Meer informatie vind je hier.

22-03-2012 om 11:46 uur | Geen reacties
reacties
  • Er zijn nog geen berichten geplaatst.
reageren
Naam:
E-mailadres:
Reactie:
Verificatie:
I.v.m. automatische plaatsingen, vragen wij u om bovenstaande verificatiecode in te vullen
 
 

Gerelateerde artikelen:


nieuwsarchief