- TELECOMMERCE PUBLICATIES -

contactcenterzondermanager.gif Contactcenter zonder manager €29,50 incl btw

De teammanager of supervisor is de drijvende kracht achter het succes in communicatie met de klant. Het belang van deze spilfunctie wordt nog te veel onderschat. Ondanks alle ontwikkelingen in techniek, infrastructuur, software en communicatiekanalen, blijft de basis van succesvol klantcontact vooral mensenwerk. De teammanager of supervisor speelt hierin een cruciale rol. Hij heeft kennis, inzicht en vaardigheden nodig die met de tijd niet eenvoudiger, maar juist veelzijdiger en kwalitatief zwaarder zijn. Om de complexiteit van de functie te verduidelijken en uitgebreide kennis en inzicht te verschaffen in de verschillende kerntaken van de teammanager of supervisor schreef Hanny Philipse dit praktische handboek. Het handboek beschrijft de gehele functie en mensgerichte kerntaken als coachen, aansturen, rapporteren, leidinggeven in heldere theorie, gelardeerd met talloze praktische tips en voorbeelden. Stelt u zich eens een contactcenter zonder manager voor en wat de gevolgen zouden zijn, is de geste van Hanny Philipse met dit nieuwe boek en uitdagende titel.
Kortom een boek dat elke teammanager of supervisor gelezen moet hebben. Maar ook voor managers en HR functionarissen om deze spilfunctie op waarde te kunnen schatten.

Hanny J.H.L. Philipse 232 pagina's ISBN 9076051216 Bestellen >>  
Manage_Your_Mail.jpg Manage your mail €19,50 incl btw

Dat klanten steeds vaker communiceren via internet en e-mail is voor veel bedrijven een bekend gegeven. Maar hoe ga je daarmee om, hoe ga je al die klantcontacten goed managen? In Manage Your Mail leest u waarmee u allemaal rekening dient te houden en hoe u uw organisatie moet inrichten. Daarbij geldt: het maakt niet uit hoeveel e-mail u krijgt, verbetering van de e-mailcommunicatie is voor ieder bedrijf interessant.

Optimising your Performance Ton Langenhuijsen Bestellen >>